itreservdelarfaq

FAQ - Vanligt förekommande frågor

Betalning

Betalkort

På vår webbplats accepteras Visa, Mastercard och Maestro för enkel och säker betalning online.

Banköverföring

Om du föredrar att betala med banköverföring, vänligen beställ dina varor och överför sedan det nödvändiga beloppet till följande konto:

  • Bank: NYKREDIT BANK
  • Reg. nr.: 8117
  • Kontonummer: 2898076
  • IBAN-kontonr: DK0581170002898076 (nödvändigt för överföringar från utlandet)
  • BIC-kod: NYKBDKK (nödvändigt för överföringar från utlandet)

Det kan ta 1–2 arbetsdagar att registrera din betalning. Kom ihåg att ange namnet från orderbekräftelsen på överföringen.

MobilePay

För snabb och enkel betalning accepterar vi även MobilePay. Välj MobilePay som betalningsmetod i kassan och följ instruktionerna för att slutföra din betalning.

E-faktura - Offentlig kund (kom ihåg EAN-nr.)

När du har klickat på "Gå till kassan" måste du ange ditt EAN-nummer under faktureringsadress. När du betalar, välj "Elektronisk fakturering", varefter vi säkerställer snabb leverans av din beställning.

Kontanter

För kontantförsäljning måste varan hämtas personligen och det exakta beloppet måste tas med. Vi förvarar inte kontanter i företaget av försäkringsskäl.

Klarna

Kreditbetalning erbjuds via Klarna. Klarna låter dig handla utan betalkort och erbjuder delbetalning, så att du kan kombinera köp från olika webbutiker på en faktura.

ViaBill

Dela upp din betalning med ViaBill. Läs mer om villkor och alternativ på ViaBills webbplats.

Leasing (Endast med giltigt CVR-nr.)

Vi erbjuder leasing av begagnad IT-utrustning för företag.

När kommer min beställning att dras?

Enligt dansk lagstiftning drar Datamarked.dk din betalning för varan samma dag som varan skickas från vårt lager.

Har du frågor eller behöver råd och vägledning?
Vi kommer tillbaka till dig så snart som möjligt.

pixel image