itreservdelarfaq

FAQ - Vanligt förekommande frågor

Klagomål

Vad kan du förvänta dig?

På varor köpta från Datamarked.dk tillhandahålls en 2-års garanti och 2-års reklamationsrätt enligt köplagen, om inte annat anges under enskild produkt, eller det gäller batterier, som anses vara förbrukningsvaror och därför kan ha en begränsad garanti.

För varor med begränsad hållbarhet begränsas rätten att annonsera av produktens specifika hållbarhetstid.

Eventuella fel eller brister i leveranser från Datamarked.dk måste göras gällande inom rimlig tid efter att felet har upptäckts. Det är viktigt att du som kund undersöker din vara så snart du får den för att säkerställa att den är fri från fel och defekter.

Det är din skyldighet att ange och visa vad felet eller bristen består av. Om du upptäcker ett fel är det viktigt att du kontaktar Datamarked.dk så snart som möjligt för att rapportera felet. Detta kan göras via e-post, telefon eller personligen. Kom ihåg att ha ditt ordernummer och eventuellt bilder på felet redo när du kontaktar oss, eftersom det kan påskynda processen.

Om du har ytterligare frågor om reklamationer, garanti eller annat är du alltid välkommen att kontakta vår kundtjänst på telefon: 08 12410666 . Vår kundtjänst är redo att hjälpa dig med alla frågor du kan ha och att guida dig genom klagomålsprocessen.

Vi strävar efter att hantera alla klagomål snabbt och effektivt för att säkerställa att du som kund blir nöjd. Det är viktigt för oss att du känner dig bekväm med ditt köp och den service vi erbjuder.

Har du frågor eller behöver råd och vägledning?
Vi kommer tillbaka till dig så snart som möjligt.