itreservdelarfaq

FAQ - Vanligt förekommande frågor

Levering

Hur lång är leveranstiden?

Om du beställer en produkt från oss tidigare 14.00 på en arbetsdag kommer du i allmänhet att få din produkt nästa 1-3 arbetsdagar. För beställningar gjorda på helger eller helgdagar kommer behandlingen inte att ske förrän följande arbetsdag, vilket kan påverka leveranstiden.

Kan du få gratis frakt?

Ja, det kan du. För att få fri frakt behöver du beställa för mer än 2 500 kr (inkl. moms). Denna fördel gör det ännu mer attraktivt att göra större inköp från oss.

Vi skickar även utomlands

Det är möjligt att beställa och få din produkt levererad utomlands. Befinner du dig i länder utanför EU, som t.ex Norge, Grönland eller Färöarna, moms dras automatiskt av. Observera att leveranstiderna kan variera beroende på destination och lokala tullbestämmelser. Vi arbetar nära våra logistikpartners för att säkerställa bästa möjliga leveransupplevelse.

Spårning av din beställning

När din beställning har skickats får du ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer så att du kan följa ditt pakets resa. Detta ger dig full insyn och säkerhet om att din beställning är på väg.

Problem med leverans?

Om du upplever förseningar eller andra problem med leveransen av din beställning är du alltid välkommen att kontakta vår kundservice. Vi är redo att hjälpa dig att lösa eventuella utmaningar så snart som möjligt.

Har du frågor eller behöver råd och vägledning?
Vi kommer tillbaka till dig så snart som möjligt.