itreservdelarfaq

FAQ - Vanligt förekommande frågor

Orderhantering

Vad är statusen för min beställning?

Vill du få en status för din beställning, du kan kontakta vår kundservice. Vi svarar på e-postmeddelanden inom 24 timmar. Om du kontaktar oss under hektiska tider kan du uppleva mindre kö i telefonen, men vi erbjuder dig att ringa dig om du lämnar din telefon. inga. och ev frågor i ett mejl till oss.

Vart ska min beställning ta vägen?

När du har slutfört beställningen får du en bekräftelse via e-post. Om du inte kan hitta bekräftelsen rekommenderar vi att du kontrollerar din spam-mapp. Om bekräftelsen fortfarande saknas bör du kontakta vår kundtjänst för att säkerställa att din beställning har registrerats korrekt.

Om du har fått ett e-postmeddelande om att din beställning har skickats kan du förvänta dig leverans nästa arbetsdag. Lokala förseningar kan dock uppstå, så vänta minst två dagar innan du kontaktar oss.

Om du fortfarande inte har fått din beställning efter denna period, var god kontakta vår kundtjänst för mer information om din beställningsstatus.

Var och när kan jag hämta min vara?

Detta kan göras inom våra öppettider. (måndag - torsdag 12:00 - 16:00 och fredag ​​12:00 - 15:00)

Alternativt kan du hämta din beställning måndag till torsdag i vår paketbox 08:00 - 16:00 och 08:00 - 15:00 på fredagar, du får en kod via post som ger tillgång till vårt skåp . Du hittar skåpet genom att gå genom vår kundingång till vänster.

Kan jag köpa direkt på adressen?

Vi rekommenderar att du gör en beställning via vår onlinebutik innan du besöker vårt lager i Nørresundby. Av säkerhetsskäl accepteras inte betalning med Dankort eller liknande på lagret. Onlinebeställning säkerställer korrekt inmatning av faktura- och leveransinformation. Betalning med kort sker genom ett säkert betalningsfönster på vår hemsida.

När du beställer online reserveras det nödvändiga beloppet på ditt konto och vi förbereder din beställning för hämtning. Du kommer att ges möjlighet att godkänna beställningen innan slutlig beställningshantering. Fakturan skickas till din e-post, och det avtalade beloppet dras.

Om du inte kan göra din beställning online är vår kundtjänst redo att hjälpa till med alternativa lösningar.

Har du frågor eller behöver råd och vägledning?
Vi kommer tillbaka till dig så snart som möjligt.