Datamarked kundeservice

Oprettelse af retursag

For håndtering af defekte eller retur varer bedes de udfylde vores RMA vejledning for effektiv håndtering af varen.

Husk altid at fjerne kodeord(eller vedlæg det) og tage backup, inden du sender produktet hvis det er muligt for dit produkt.

Deaktiver altid funktionen "Find din iPhone" inden indsendelse. Benyt denne guide.

OBS:
 
När du vill göra en retur av en vara (defekt, fellevererad, öppet köp), behöver du skapa ett RMA/returärende.
Du kan också kontakta oss för att avtala hur du vill returnera varan eller om du har frågor kring betalning av frakten eller liknande, antigen på telefon: 08 12 41 06 66 eller email order@itreservdelar.se.
Kom da ihåg att upplysa order nummer.
 
 

Vid reklamation skickas varan till följande adress med RMA-numret skrivet på utsidan av förpackningen:
 
Mottagare:
DATAMARKED ApS
v/ Michael Vestergaard
Østre Fælledvej 16
9400 Nørresundby
DK-Danmark
OBS: RMA-ärenden behandlas tisdagar och torsdagar
Innan du returnerar din vara är det viktigt att den är ordentligt förpackad.
1 . Inköpslista för förpackning av dator

Låda i passande storlek

bubbelplast

Tejp

Några gamla dagstidningar.
 
2. Skrynkla ihop tidningspappret och fyll botten av lådan.
3. Slå in datorn i bubbelplast. Kom ihåg att skriva en lapp med dina personuppgifter och en detaljerad felbeskrivning innan du packar ner den.

4. Lägg datorn i lådan och lägg mer skrynklat tidningspapper mellan lådans innersidor och datorn.

5. Fyll resten av lådan med skrynklat tidningspapper.
6. Förslut lådan med tejp.

Har du frågor eller behöver råd och vägledning?
Vi kommer tillbaka till dig så snart som möjligt.